/Files/images/fiscal_year_2014_2015_red_blue.jpg

ПЛАН

МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

на 2014-2015 навчальний рік

1. Створити у школі такі методичні об’єднання:

вчителів-класоводів,

вчителів гуманітарного циклу,

вчителів природничо-математичного циклу,

класних керівників.

2. Провести 4 методичні тижні:

І. жовтень: Обговорення і затвердження плану роботи методоб’єднань.

ІІ. грудень: . Ефективність уроку - результат організації активної діяльності школярів.

Відкриті уроки: згідно графіка

ІІІ. лютий: Удосконалення уроку як засіб розвитку творчості вчителя та учня.

На базі школи провести семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи шкіл Берегівського району на тему: "Урок - ключовий елемент навчання і виховання"

Відкриті уроки: згідно графіка

ІV. квітень: Обмін досвідом, організація повторення навчального матеріалу та підготовка до ПДА . Підведення підсумків методичної роботи.

3. Організувати проведення шкільних предметних олімпіад.

4. Всім учителям оформити портфоліо або творчі папки.

5. Січень: Бесіда за круглим столом на тему: «Стимулювання позитивного ставлення до навчання»

6. Лютий: Творчий диспут на тему: «Доцільність та стан використання інформаційно-комп’ютерних технологій на уроках та в позаурочній діяльності»

7. Охопити курсовою перепідготовкою Пилип Д.Я. та Пилипа О.М.

8. Проатестувати Ребрик Н.В.

9. Систематично проводити методичний інструктаж, огляд педагогічної преси.

10. Всім учителям виписати фахові газети та журнали.

11. Провести анкетування вчителів з питання покращення методичної роботи в школі


АНАЛІЗ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

НИЖНЬОРЕМЕТІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІ СТ.

ЗА 2014-2015 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Методична робота з педагогічними працівниками школи у 2014-2015 навчальному році проводилася у відповідності до Законів України «Про освіту», наказу по школі від 17.09.2014 № 44 «Про організацію і проведення методичної роботи в школі в 2014-2015 навчальному році» та була спрямована на розвиток педагогічної творчості вчителів, підвищення їх фахової майстерності відповідно до рівня дидактичних умінь та розвитку творчості шляхом участі у методичних заходах різних рівнів, самоосвіти, що сприяло відповідності знань, умінь і навичок педагогів сучасним вимогам.

На початку навчального року була створена методична рада школи. До її складу ввійшли: директор школи Балега М.В., заступник директора з НВР Біла М.І.; голови МО: Митровці Г.І., Маргітич О.І., Димова Ю.В., Ю.В., Хіміч Т.І.

Створено 4 методичні об'єднання:

1. Вчителів початкових класів, у складі: Звонар Н.О.(2 кл.), Хіміч Т.І. (3 кл.), Ковач А.М. (4 кл), Гоал Н.І.(1 кл), Зякун М.М.- вихователь ГПД. Керівник: Хіміч Тетяна Іванівна.

2. Вчителів-предметників природничо-математичного циклу, у складі: Митровці Г.І.(вчитель хімії, природознавства, основ здоров'я), Біла М.І.(вчитель біології), Сонливий В.М. (вчитель фізичної культури), Ребрик Н.В.(вчитель математики, фізики), Пилип О.М.(вчитель інформатики, технологій), Пилип Д.Я.(вчитель географії). Керівник: Митровці Г.І.

3. Вчителів предметників гуманітарного циклу, у складі: Балега М.В.(вчитель світової літератури та російської мови), Пилип Д.Я. (вчитель історії, правознавства музичного мистецтва та художньої культури), Маргітич О.І. (вчитель української мови та літератури, образотворчого мистецтва), Димова Ю.В. (вчитель англійської мови), Пилип О.М.(вчитель історії). Керівник: Маргітич Олеся Іванівна.

4. Класних керівників, у складі:Свищо-Віраг В.Й.(6 кл.), Пилип Д.Я. (7 кл.), Пилип О.М.(8 кл.), Маргітич О.І.(9 кл.). Димова Ю.В. (5 кл.). Керівник: Димова Юлія Володимирівна

Педагогічний колектив працював над єдиною науково-методичною проблемою «Формування особитості учня, виявлення його нахилів, здібностей, талантів в процесі навчання, виховання і саморозвитку».

Науково-методична робота розглядалася як цілісна система підвищення науково-теоретичного і загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності педагогів. Робота планувалася в співпраці адміністрації школи та керівників методичних об'єднань.

Члени методичної ради спрямовували діяльність школи на підвищення ефективності навчально-виховного процесу з одночасним урахуванням особистісної вартості навчання та повним розкриттям творчого потенціалу кожного учня. Цьому сприяло використання інноваційних технологій навчання.

Протягом 2014-2015 навчального року організовано та проведено методичні заходи:

• Участь у пленарному та секційних засіданнях серпневої конференції;

• Згідно плану були проведені 4 методичні тижні - 2 теоретичні і 2 практичні.

І. жовтень: Обговорення і затвердження плану роботи методоб’єднань .

ІІ (практичний) методичний тиждень проходив у школі з 8 по 12 грудня, на тему: «Ефективність уроку – результат організації активної діяльності школярів»

За окремим графіком проведено такі відкриті уроки:

1. Митровці Ганна Іванівна – Урок хімії у 8 кл. ( 08.12.14 - понеділок- 4 урок)

2. Балега Марія Василівна – урок світової літератури у 9 кл. ( 09.12.14 - вівторок - 4 урок)

3. Ребрик Наталія Василівна – урок алгебри у 8 кл. ( 10.12.14 - середа - 4 урок)

4. Біла Мар'яна Іванівна – урок біології у 7 кл. (10.12.14 - середа - 4 урок)

5. Віраг Вікторія Йосипівна – виховна година у 6 кл. «Добро починається з тебе»

( 11.12.14 – четвер -7 урок )

6. Пилип Діана Ярославівна – виховна година у 7 кл. «Закон на нашій Землі»

(12.12.14 - п’ятниця - 7 урок)

7. Димова Юлія Володимирівна – виховна година у 5 кл. «Права свої знай, про правила і обов’язки не забувай!» (11.12.14 – четвер - 6 урок)

8. Пилип Олександр Михайлович - виховна година у 8кл. «Дивіться на нас як на рівних» ( 12.12.14 - п’ятниця – 6 урок)

Відкриті уроки і виховні години обговорювалися на засіданнях методоб'єднань. Отримали високу оцінку колег.

Позакласний захід : «Святий Миколай – образ добродійництва і милосердя» піпготували Ковач А.М. та Хіміч Т.І.

Новорічне свято – Гоал Н.І. та Звонар Н.О.

ІІІ (практичний) методичний тиждень у зв’язку із введенням карантинних заходів з 24.02.15 по01.03.15 було перенесено. Він проходив у школі з 2 по 6 березня.

Тема методичного тижня: «Удосконалення уроку як засіб розвитку вчителя та учня».

Мета методичного тижня:

- обмін досвідом серед колег; удосконалення професійної діяльності молодих спеціалістів.

Завдання методичного тижня:

- створення умов для найбільш повного розкриття здібностей, талантів кожного;

- розвиток ініціативи та творчого пошуку;

- використання перспективного педагогічного досвіду.

Епіграфом методичного тижня стали слова Б.Шоу «Єдиний шлях, який веде до майстерності – це діяльність»

В рамках методичного тижня на базі нашої школи проходив районний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи шкіл Берегівського району на тему:

«Урок – ключовий елемент навчання і виховання».

Програма проведення семінару включала в себе:

 зустріч гостей, знайомство зі школою, педагогічну виставку, відвідування відкритих уроків, їх обговорення,

 позакласний захід: «Розквітай же, рідна українська мово!» ( Іванюк О.М., Віраг В.Й), презентація досвіду роботи школи (директор школи – Балега М.В.)

 настановча нарада заступників директорів шкіл (Коваль П.Я.)

 доповідь на тему: «Урок – ключовий елемент навчання і виховання» (заступник директора школи з НВР – Біла М.І.)

Проведено такі відкриті районні уроки:

1) «Урок алгебри у 8 класі на тему: «Квадратні рівняння»

Вчитель: Ребрик Наталія Василівна

2) Урок анлійської мови у 5 класі на тему: «Веселі казки»

Вчитель: Димова Юлія Володимирівна

3) Урок української мови у 4 класі на тему: «Змінювання дієслів за часами»

Вчитель: Ковач Анжела Михайлівна)

4) Урок - узагальнення за темою "Іменник" з української мови у 3 класі

Вчитель: Хіміч Тетяна Іванівна

5) Виховна година у 1 класі на тему: «Моя чудова рідна мова»

Вчитель: Гоал Наталія Іванівна

Відкриті уроки, виховна година, позакласний захід добре продумані, цікаві, пройшли на високому методичному рівні.

ІV. квітень: Обмін досвідом, організація повторення навчального матеріалу та підготовка до ПДА . Підведення підсумків методичної роботи.

Охоплено курсовою перепідготовкою Пилипа О.М. та Пилип Д.Я.

Було враховано побажання педагогічних працівників щодо змісту, методів і форм проходження курсів.

Паралельно з курсами широко застосовувалися можливості самоосвітньої діяльності: кожен педагог займався самовдосконаленням згідно індивідуальних планів самоосвіти.

Вивчався досвід учителя, що атестувався.

Атестовано 1 педагогічного працівника.

Пройшла чергову атестацію вчитель математики Ребрик Наталія Василівна.

17 учнів 2-6 класів взяли участь і стали дипломантами Всеукраїнського математичного конкурсу «Кенгуру»:

Мікловші Павло (6 клас); Галько Дарина; Шулла Аліна; Калинич Олександр; Пак Емеше - 5 клас - вчитель: Ребрик Наталія Василівна;

Сімчера Романна; Нестерук Андрейка; Пйонтик Іван; Мікловші Дмитро (4 клас) - вчитель: Ковач Анжела Михайлівна;

Гой Анастасія; Сокач Вікторія; Попович Максим; Лендєл Ганна (3клас) - вчитель: Хіміч Тетяна Іванівна;

Бойченко Б. В., Мікловші Ю.І., Пйонтик Б.І., Шойного В.В. – 2 клас – вчитель - Звонар Н.О.

Учні 9 класу Маргітич В.,Маргітич Р.,Черничко Р.- учасники МАН (керівники: Маргітич О.І., Балега М.В., Пилип Д.Я.)

Особлива увага приділялася молодим учителям. Протягом року систематично проводилась робота з удосконалення методики викладання навчальних дисциплін серед молодих педагогів. Вагому роль при цьому відігравали вчителі-наставники.

Цілеспрямовано здійснювалася позакласна робота, гурткова робота, що забезпечувало мотивацію учнів у навчанні. Учні школи займаються у різних гуртках: «Рідний край», «Жива криниця», «Юний художник», «Мальви», «Людина і довкілля», «Літературне краєзнавство», «Чарівні ручки». Добре себе показали гуртківці під час огляду худ. самодіяльності (І місце).

• Проведення перевірочних контрольних робіт 5 та 9 класів з математики та української мови;

• Проведення шкільних предметних олімпіад (І тур), участь у ІІ турі предметних олімпіад (Маргітич Валерій зайняв І місце з укр.мови).

• Вивчення стану викладання математики.

• Районна перевірка стану викладання математики

• Здійснювався контроль за виконанням рекомендацій, наданих під час перевірки адміністрацією школи.

• На кінець навчального року було перевірено виконання вчителями навчальних програм.

• Усі матеріали внутрішкільного контролю узагальнено в довідках і наказах по школі.

• Робота висвітлювалася на сайті школи

Отже, слід зазначити, що методична робота у 2014/2015 н.р. проводилася на достатньому рівні.

У 2014/2015 навчальному році всі учні атестовані.

15 учнів школи нагороджено Похвальними листами.

13 випускників отримали Свідоцтва, з них 1 учень - Маргітич Валерій Валерійович отримав Свідоцтво особливого зразка.

Зауваження та пропозиції щодо організації навчальної роботи:

1. Недостатня робота вчителів з обдарованими учнями.

2. Недостатня робота класних керівників та вчителів з класними колективами.

У 2015-2016 навчальному році педагогічним працівникам необхідно покращити індивідуальну роботу з учнями, які отримали навчальні досягнення початкового та середнього рівнів, постійно співпрацювати з шкільним психологом з метою вивчення причин неуспішності у навчанні вказаних учнів та вжиття заходів по взаємодії школи та сім’ї для покращення результатів навчальної діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 462

Коментарi