Клас | К-ть учнів | Рівень навчальних досягнень учнів | |||||||
високий | % | достатній | % | середній | % | початковий | % | ||
2 | 13 | 3 | 24% | 1 | 7% | 4 | 39% | 5 | 38% |
3 | 17 | 7 | 41% | 2 | 12% | 5 | 29% | 3 | 18% |
4 | 16 | 6 | 38% | 3 | 19% | 5 | 31% | 2 | 12% |
Всього | 46 | 16 | 35% | 6 | 13% | 14 | 30% | 10 | 22% |
5 | 9 | 2 | 22% | 0 | 0% | 4 | 44% | 3 | 33% |
6 | 10 | 3 | 30% | 1 | 10% | 3 | 30% | 3 | 30% |
7 | 14 | 0 | 0% | 5 | 36% | 6 | 43% | 3 | 21% |
8 | 5 | 2 | 40% | 2 | 40% | 1 | 20% | 0 | 0% |
9 | 4 | 0 | 0% | 1 | 25% | 3 | 75% | - | 0% |
Всього 5-9 кл | 42 | 7 | 17% | 9 | 21% | 17 | 40% | 9 | 21% |
Всього 2-9 кл | 88 | 23 | 26% | 15 | 17% | 31 | 35% | 19 | 22% |
№ з/п | Предмет, з якого проводилася ДПА | Кількість учнів у 4 класі | Порівняльні результати | |||||||||||||||||
загальна | тих, які брали участь у ДПА | % | Річні оцінки за рівнями | ДПА | ||||||||||||||||
початковий | середній | достатній | високий | початковий | середній | достатній | високий | |||||||||||||
к-сть | % | к-сть | % | к-сть | % | к-сть | % | к-сть | % | к-сть | % | к-сть | % | к-сть | % | |||||
1 | Укр. мова та літературне читання | 16 | 16 | 100 | 2 | 12 | 3 | 19 | 5 | 31 | 6 | 38 | 1 | 6 | 4 | 25 | 5 | 31 | 6 | 38 |
3 | Математика | 16 | 16 | 100 | 2 | 12 | 4 | 25 | 4 | 25 | 6 | 38 | 2 | 12 | 3 | 19 | 4 | 25 | 7 | 44 |
Клас | Кількість учнів у класі | Писало роботу | Початковий рівень (1-3) | Середній рівень (4-6) | Достатній рівень (7-9) | Високий рівень (10-12) | Рівень якості знань (В+Д) | Рівень компетентності (В+Д+С) |
4 | 16 | 14 | 3 - 21 % | 2 - 14 % | 4 – 29 % | 5 – 36 % | 9 – 66 % | 11 – 79% |
5 | 8 | 8 | 3 - 38% | 3 – 38 % | - | 2 - 24% | 2 - 24% | 5 - 62% |
6 | 10 | 8 | - | 4 - 50% | 1 – 13 % | 3 – 37 % | 4 – 50 % | 8 - 100% |
7 | 14 | а-11, г-11 | - | а 6 -55% г 7 - 64% | а 4 -36 % г 4 - 36% | 1 – 9 % | а 11 - 100% г 4 - 36% | - г 11 -100% |
8 | 5 | 5 | - | а 5 - 100% г 5 -100% | - | а 5-100% г 5-100% | 5 -100% 5 -100% | |
9 | 4 | 4 | - | 2 -50 % | 2 – 50 % | - | 2 - 50% | 4 - 100% |
Клас | Предмет | Дата | Час | Атестаційна комісія | |
Голова комісії | Члени комісії | ||||
4 | Українська мова та літературне читання | 16.05.2018 | 9 00 к.ч. | Балега Марія Василівна | Гоал Наталія Іванівна |
4 | Математика | 22.05.2018 | 9 00 к.ч. | Біла Мар'яна Іванівна | Гоал Наталія Іванівна |
Клас | Предмет | Дата | Час | Атестаційна комісія | |
Голова комісії | Члени комісії | ||||
9 | Українська мова | 30.05.2018 | 9 00 к.ч. | Балега Марія Василівна | Іванюк Олеся Іванівна, Кузьма Оксана Іванівна |
9 | Математика | 05.06.2018 | 9 00 к.ч. | Біла Мар'яна Іванівна | Ребрик Наталія Василівна, Митровці Ганна Іванівна |
9 | Українська література | 07.06.2018 | 9 00 к.ч. | Балега Марія Василівна | Іванюк Олеся Іванівна, Кузьма Оксана Іванівна |
Клас | Кількість учнів у класі | Писало роботу | Початковий рівень (1-3) | Середній рівень (4-6) | Достатній рівень (7-9) | Високий рівень (10-12) | Рівень якості знань (В+Д) | Рівень компетентності (В+Д+С) |
3 | 16 | 16 | 7 – 44 % | 3 – 19 % | 6 – 37 % | 9 - 56 % | 9 - 100 % | |
4 | 16 | 14 | 3 - 21 % | 2 - 14 % | 5 – 36 % | 4 – 29 % | 9 – 66 % | 11 – 79% |
5 | 9 | 7 | 4 - 57% | 1 – 14 % | - | 2 - 29% | 2 - 29% | 3 - 43% |
6 | 10 | 7 | - | 5 - 62% | - | 3 – 38 % | 3 – 38 % | 7 - 100% |
7 | 14 | а-12, г-11 | - | а 6 -50% г 6 - 55% | а 6 -50% г 5 - 45% | - | а 6 -50% г 5 - 45% | а 12-100 % г 11 -100% |
8 | 5 | 5 | - | а 5 - 100% г 5 -100% | - | а 5-100% г 5-100% | 5 -100% 5 -100% | |
9 | 4 | 3 | а -0% г 1- 33% | а 1 -33% г 1 - 33% | а 1 -67% г 1- 33% | а - 0% г - 0% | а 1 -67% г 1 -33% | 3 - 100% 2 - 66% |
4 кл. | 5 кл. | 6 кл. | 7 кл. | 8 кл. | 9 кл. |
Поч.р.-16% | Поч.р.-45% | Поч.р.-45% | Поч.р.-34% | Поч.р.-0% | Поч.р.-35% |
Сер.р.-16% | Сер.р.-15% | Сер.р.-14% | Сер.р.-17% | Сер.р.-60% | Сер.р.-0% |
Дос.р.-16% | Дос.р.-25% | Дос.р.-27% | Дос.р.-42% | Дос.р.-20% | Дос.р.-65% |
Вис.р.-52% | Вис.р.-15% | Вис.р.-14% | Вис.р.-7% | Вис.р.-20% | Вис.р.-0% |
Клас | Кількість учнів у класі | Писало роботу | Початковий рівень (1-3) | Середній рівень (4-6) | Достатній рівень (7-9) | Високий рівень (10-12) | Рівень якості знань (В+Д) | Рівень компетентності (В+Д+С) |
3 | 16 | 15 | 6 – 40 % | 4 – 26 % | 4 – 26 % | 1 – 8 % | 5 – 34 % | 9 - 60 % |
4 | 16 | 14 | 2 - 14 % | 4 - 29 % | 3 – 22 % | 5 – 35 % | 8 – 37 % | 12 – 86% |
5 | 12 | 7 | - | 4 - 57% | 1 - 14 % | 2 - 29% | 3 - 43% | 7 - 100% |
6 | 10 | 7 | - | 2 - 28% | 2 – 28 % | 3 – 46 % | 5 - 74% | 7 - 100% |
7 | 14 | 11 | 2 – 18 % | 2 – 18 % | 7 – 64 % | - | 7 - 64% | 9 – 82 % |
8 | 5 | 5 | - | а 3 - 60% г - | а 2 - 40% г 5 -100% | - | а 2 - 40% г 5-100% | 5 -100% 5 -100% |
9 | 6 | 4 | а 1-25% г - 0% | а 2 -50% г 3 - 75% | а 1 -25% г - 0% | а - 0% г 1 -25% | а 1 -25% г 1 -25% | 3 - 75% 4 - 100% |
Клас | Кількість учнів у класі | Писало роботу | Початковий рівень (1-3) | Середній рівень (4-6) | Достатній рівень (7-9) | Високий рівень (10-12) | Рівень якості знань (В+Д) | Рівень компетентності (В+Д+С) |
4 | 16 | 14 | 3 - 21 % | 2 - 14 % | 4 – 29 % | 5 – 36 % | 9 – 66 % | 11 – 79% |
5 | 8 | 8 | 3 - 38% | 3 – 38 % | - | 2 - 24% | 2 - 24% | 5 - 62% |
6 | 10 | 8 | - | 4 - 50% | 1 – 13 % | 3 – 37 % | 4 – 50 % | 8 - 100% |
7 | 14 | а-11, г-11 | - | а 6 -55% г 7 - 64% | а 4 -36 % г 4 - 36% | 1 – 9 % | а 11 - 100% г 4 - 36% | - г 11 -100% |
8 | 5 | 5 | - | а 5 - 100% г 5 -100% | - | а 5-100% г 5-100% | 5 -100% 5 -100% | |
9 | 4 | 4 | - | 2 -50 % | 2 – 50 % | - | 2 - 50% | 4 - 100% |