• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад

/Files/images/14_jovtnya/2.jpg

НИЖНЬОРЕМЕТІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА

І-ІІ СТУПЕНІВ

БЕРЕГІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ


вул. Центральна, 166, с. Нижні Ремети, 90241,

факс/ тел.: 57-2-50 e-mail: remetyschool@gmail.com,

код ЄДРПОУ 26098829

/Files/images/18.gif бабочки.gif

ШКОЛА - ЦЕ ВЕЛИКИЙ СВІТ,

У ЯКОМУ Є ДВА ЦЕНТРИ ВСЕСВІТУ - УЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ

/Files/images/vropa/школа.jpg

/Files/images/DSCF3562.JPGНаша шкільна родина - сім'я єдина


/Files/images/18.gif бабочки.gif

КОДЕКС ЧЕСТІ ВЧИТЕЛЯ

ЛЮБИ ДІТЕЙ

БЕРЕЖИ ТРАДИЦІЇ СВОЄЇ ЗЕМЛІ

ПРАЦЮЙ ТВОРЧО

ВДОСКОНАЛЮЙ СЕБЕ ЯК ОСОБИСТІСТЬ

ВЧИСЬ У ДОСВІДЧЕНИХ ПЕДАГОГІВ, ПЕРЕДАВАЙ НАБУТІ ВМІННЯ СВОЇМ МОЛОДШИМ КОЛЕГАМ

ПАМ'ЯТАЙ: УРОК — ЦЕ ЗАВЖДИ ІМПРОВІЗАЦІЯ НА ВТІХУ СОБІ Й ДІТЯМ

НЕХАЙ ТВОЇ ДУМКИ БУДУТЬ СВІТЛИМИ, ПОМИСЛИ ЧИСТИМИ, СЕРЦЕ ЩИРИМ ТА ВІДКРИТИМ

/Files/images/18.gif бабочки.gif

ВІЗИТКА

НИЖНЬОРЕМЕТІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО ШКОЛИ: "ДОПОМОГТИ КОЖНОМУ РОЗКРИТИ СВОЇ ЗДІБНОСТІ І ТАЛАНТИ, СФОРМУВАТИ АКТИВНУ ЖИТТЄВУ ПОЗИЦІЮ НА БЛАГО УКРАЇНИ"

Найважливіше завдання школи: «… сформувати середовище для розвитку особистості…» (Ян Амос Коменський)

Кількість учнів– 124

Кількість класів – 9

Педколектив школи невеликий, але вчителі працюють за фахом.

18 вчителів. 15 мають повну вищу освіту,

1 - неповну вищу освіту

2 - базову вищу освіту

За наслідками атестації педагогам присвоєно або підтверджено такі кваліфікаційні категорії:

- спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії (14 тарифний розряд) - 7 вчителів;

- спеціаліст першої кваліфікаційної категорії (13 тарифний розряд) - 5 вчителів;

- спеціаліст другої кваліфікаційної категорії (12 тарифний розряд) - 1 вчитель;

- спеціаліст (11 тарифний розряд) – 5 вчителів;

- Педагогічне звання «Старший вчитель» - 4 вчителів

Таким чином, школа забезпечена кадрами і працює відповідно призначення.

Проблемним питанням школи на 2019/2020 н. р. є: «Формування особистості учня, виявлення його нахилів, здібностей, талантів в процесі навчання, виховання і саморозвитку»

Дану проблему педколектив розв'язує через слідуючі завдання:

1. Удосконалення структури уроку.

2. Використання нестандартних форм і методів навчання.

3. Розвиток розумової діяльності учнів.

4. Використання пізнавальних дидактичних ігор та ІКТ на уроках.

У школі є 4 початкові та 5-9 класи, в яких навчається 124 учні. Навчання у закладі однозмінне. Школа працює за семестрами. При навчальному закладі є ГПД (0,75 ставки), яку відвідують 25 учнів 2-4 класів (згідно заяв батьків) і ГПД (0,5 ставки) для учнів 1 класу.

Працює їдальня, де харчуються 45 учнів.

До послуг учнів є 1 робочий комп’ютер + 4 ноутбуки .

При школі діють гуртки, такі як:

«Умілі руки» - 3 години ( для учнів 2-3 кл.) Керівник Маргітич Ольга Семенівна,

«Крій і шиття » - 6 годин (для учнів 5-6 кл.) Керівник Добровольська Світлана Петрівна.,

«Літературне краєзнавство» (РБДТ) - 6 годин

Сонливий Валерій Миколайович

Гуртківці беруть активну участь у шкільному житті школи. Вони є учасниками різних заходів, районних конкурсів та оглядів.

Наша школа невелика, але живе повноцінним життям, гордиться своїми випускниками. Дякуючи управлінню освіти, школа змінила зовнішній та внутрішній вигляд. Колектив школи в свою чергу прикладає всіх зусиль, щоб наш навчальний заклад з року в рік ставав ще кращим.

У нашій школі працюють 4 методоб'єднання: вчителів початкових класів, класних керівників, гуманітарного та природничо-математичного циклу.

Прагнучи до удосконалення методичної роботи і посилення її впливу на ріст творчого потенціалу кожного вчителя у школі, згідно плану, щороку проводяться 4 методичні тижні - 2 теоретичні і 2 практичні.

Протягом тижня вчителі школи демонструють свої вміння , діляться своїми здобутками.

У школі добре налагоджене взаємовідвідування уроків.

Це сприяє перенесенню кращих методів і прийомів роботи одного педагога у практику діяльності інших, надихає на пошук нових шляхів навчання, виховання, будить ініціативу, стимулює до роботи.

На засіданнях МО вчителі обмінюються досвідом, новими ідеями, секретами майстерності, ефективно використовуючи інтерактивні методи: дискусії, рольові ігри, методичний коментар, тренінги тощо.

Робота ШМО спрямована на те, щоб розбудити творчі сили вчителя, викликати у нього постійне прагнення до самоосвіти, вдосконалення, допомогти відчути радість творення нових зразків уроку і моральне задоволення від результатів власної творчості.

Ми добре розуміємо, що у наш час на перший план виходить уже не старання чи виконавча дисципліна, а вміння аналізувати і прогнозувати, правильно оцінювати свої можливості і бути комунікабельним, ризикувати і не боятися нового, бути оптимістом.

Такі вміння кращі вчителі нашої школи демонструють під час проведення методичних тижнів.

Беруть активну участь у районних методоб’єднаннях, дають районні відкриті уроки.

2018/2019 н.р. - семінар бібліотекарів ЗНЗ Берегівського району

Вишиванка - генетичний код нації

/Files/images/yaponya/в0.jpg

/Files/images/yaponya/в1.jpg

/Files/images/yaponya/в2.jpg

2016/2017 н.р. 7 листопада. Семінар вчителів початкових класів. Районний майстер-клас вчителя початкових класів Нижньореметівської ЗОШ І-ІІ ступенів Лендєл Г.В. з теми «Підвищення ефективності уроку в початковій школі шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, використання нетрадиційних форм проведення уроку: вироблення навичок виразного читання у молодших школярів». Інформаційна частина виступу вчительки супроводжувалася рядом відеофрагментів уроків у 1 – 4 класах, що дозволяло присутнім не тільки сприймати теоретичний матеріал, а й спостерігати за його практичним застосуванням в навчально-виховному процесі

/Files/images/lendl/01.jpg/Files/images/lendl/P_20161107_141714-1-.jpg/Files/images/18.gif бабочки.gif

Вічно винаходити й удосконалюватись – ось єдиний курс учительського життя К.Д. Ушинський

Кожен педагог – і досвідчений фахівець, і вчитель-початківець – прагне професійного зростання, підвищення професійної самооцінки. Конкурс «Учитель року» є нагодою ще раз підтвердити свій професіоналізм, поділитись досвідом роботи, власними напрацюваннями.

14 грудня 2016 року відбувся І (районний) етап конкурсу «Учитель року - 2017» у номінації «Початкова освіта»

/Files/images/lendl/1image.jpg

Троє учасників змагалися, представивши власний педагогічний досвід за допомогою презентацій, провівши майстер-класи для своїх коллег

/Files/images/lendl/6.jpg

Журі визначило переможців І (районного) етапу конкурсу «Учитель року - 2017» у номінації «Початкова освіта»:

І місце – Лендєл Ганна Василівна, вчитель Нижньореметівської ЗОШ І-ІІ ст.

ВІТАЄМО ГАННУ ВАСИЛІВНУ З ПЕРЕМОГОЮ!

2015 - 2016 н.р. 14 листопада. Семінар вчителів біології та хімії. Районний майстер-клас вчителя біології Нижньореметівської ЗОШ І-ІІ ступенів Білої М.І. з теми: "Підвищення ефективності уроку"

2014 -2015 н.р. У лютому на базі нашої школи проходив семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи шкіл Берегівського району на тему:"Урок -ключовий елемент навчання і виховання".

Програма семінару включала в себе: знайомство зі школою, педагогічну виставку, відвідування уроків та їх обговореня, позакласний захід "Розквітай же, рідна українська мово" (відповідальні: Іванюк О.М., Віраг В.Й.), презентацію досвіду роботи школи (директор Балега М.В.), настановчу нараду заступників директорів шкіл (Коваль П.Я.), доповідь заступника директора школи з НВР Білої М.І. на тему: "Урок - ключовий елемент навчання і виховання". Відкриті уроки давали: Ребрик Наталія Василівна - алгебра (8 кл.), Димова Юлія Володимирівна - англ.мова (5 кл.), Ковач Анжела Михайлівна - укр.мова (4 кл.), Хіміч Тетяна Іванівна - укр.мова (3 кл.), Гоал Наталія Іванівна - виховна година (1 кл.)

/Files/images/DSCF6269.JPG

/Files/images/DSCF6276 - копия.JPG

/Files/images/DSCF6266.JPG

/Files/images/DSCF6265.JPG

/Files/images/DSCF6275.JPG

/Files/images/зж. семінар.jpg/Files/images/зж. урок мова.jpg/Files/images/зж. англ.jpg/Files/images/зж. виступ.jpg


Протягом 2013-2014 н.р. на базі нашої школи було проведено у І семестрі районне методоб’єднання вчителів географії, відкритий урок давав вчитель Пилип Олександр Михайлович

Протягом 2012-2013 н.р у І семестрі базі нашої школи було проведено районну нараду директорів, під час якої вчителі давали відкриті уроки та виховні години, а педагогом – організатором Білою М.І. проведено позакласний захід: «Моя країна – Україна»

/Files/images/зж. директори.jpg

У ІІ семестрі проведено районне методоб’єднання вчителів образотворчого мистецтва; відкритий урок давала вчитель Маргітич Олеся Іванівна. Проведено районне методоб’єднання для вчителів трудового навчання, відкритий урок давала Іванюк Олеся Михайлівна

/Files/images/зж.семінар малювання.jpg


Проведено районне методоб’єднання для вчителів основ здоров’я, давала відкритий урок основ здоров’я з елементами тренінгу вчитель Біла Мар'яна Іванівна

/Files/images/зж. урок- тренінг.jpg


Протягом 2011-2012 н.р. на базі нашої школи було проведено у І семестрі районне методоб’єднання педагогів-організаторів на тему: "Пріоритетні напрямки патріотичного виховання учнів", під час якого класними керівниками були проведені виховні години, а педагогом – організатором Білою М.І. – позакласний захід: «Обереги рідної землі»

/Files/images/зж.семінар п-о.jpg

У ІІ семестрі проведено районне методоб’єднання для вчителів світової літератури; відкритий урок давала Балега Марія Василівна



/Files/images/18.gif бабочки.gif

Ефективною формою роботи з педагогічними кадрами зарекомендували себе методичні оперативні наради, на яких обговорюються актуальні проблеми науково-методичного і організаційно-педагогічного забезпечення навчально-виховного процесу.

Тематика їх охоплює широке коло питань:

вивчення методичних рекомендації Міністерства освіти і науки молоді та спорту України;

знайомство з новими програмами та їх обговорення;

опрацювання методичних рекомендацій щодо проведення першого уроку;

про роботу над науково – методичною проблемою на різних її етапах;

про проведення шкільних олімпіад;

про критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Вирішальна ланка системи методичної роботи – самоосвітня робота вчителів.

Ще Д. І. Писарєв писав: „Хто дорожить життям думки, той знає дуже добре, що справжньою освітою є тільки самоосвіта...

Треба вчитися в школі, але набагато більше треба вчитися після виходу зі школи, і це друге уміння за своїми результатами, за своїм впливом на людину й на суспільство незрівнянно важливіше, ніж перше”

Самоосвіта – безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення вчителів. Вона є основною формою підвищення професійної педагогічної компетентності, яка складається з удосконалення знань та узагальнення педагогічного досвіду шляхом цілеспрямованої самоосвітньої роботи.

Етапи роботи з самоосвіти: інформаційно-аналітичний: проходження курсів підвищення кваліфікації, вивчення наукової й навчально-методичної літератури, детальне ознайомлення з питаннями, які викликають ускладнення у педагога й здійснення проблемно- орієнтованого аналізу отриманих даних.

Підсумок етапу – формування у педагога сукупності теоретичних знань.

Впровадження в практику: доцільне ведення щоденника спостережень, здійснення моніторингу з метою фіксування результатів.

Подання досвіду роботи з теми: доповідь на педагогічній або методичній раді, участь у педагогічних читаннях, виступ на батьківських зборах, розробка конспектів уроків або методичних рекомендацій тощо.

Адміністрацією школи створені максимально сприятливі умови для плідної самоосвітньої роботи вчителя: збільшення його вільного часу, наявність у розпорядженні шкільної бібліотеки, мережі Internet.

Тут до послуг вчителів: нормативні документи; плани роботи; матеріали роботи шкільних предметних методоб’єднань; тематичні папки, зокрема, папка «Для вас, молоді вчителі».

Всі вчителі передплачують фахові журнали, що також сприяє активізації самоосвіти педпрацівників, збагаченню змісту внутрішньошкільної методичної роботи.

Щоб залишатися сучасним вчителем, справжнім ВЧИТЕЛЕМ з великої букви, треба постійно працювати над собою.

В сучасному світі зростає потреба в комп’ютерних технологіях.

Педагоги школи використовують інформаційні технології в навчально – виховному процесі для підвищення його ефективності та розвитку учнів.

Вони відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають цілком нові можливості для творчості, дозволяють реалізувати нові форми і методи навчання.

Вчителі школи проводять уроки із застосуванням ІКТ, бо розуміють, що в сучасних умовах необхідно постійно вдосконалювати свою майстерність і йти у ногу з часом.

А ще вчителі готують звіти – презентації. Це своєрідні захисти вчительських проектів, це ще один етап педагогічного пошуку ефективних шляхів самореалізації вчителя.

Колективна оцінка цих звітів – презентацій допомагає вчителю повірити в свої можливості і перетворитися на нестандартного й оригінально мислячого, критичного, творчого педагога.

Цікаво проходять засідання « круглого столу» , відкриті уроки та заходи, творчі дискусії тощо .

Поруч з досвідченими вчителями у школі працюють і молоді вчителі.

Тому постало питання про організацію методичної роботи з молодими та малодосвідченими вчителями, де використовуються такі форми роботи : парне співробітництво ( досвідчений вчитель – молодий вчитель); індивідуальні консультації; «Запитуйте – відповідаємо»; співбесіди; обмін досвідом « Мої перші педагогічні знахідки».

Продумана система роботи з молодими вчителями сприяє швидшій їх адаптації в колективі, прискорює процес набуття професійної майстерності, стимулює самоосвітню роботу, прагнення до творчості, допомагає впевнено рухатись своєю індивідуальною траєкторією професійного розвитку.

Ефективно використовується в школі система наставництва.

Бути наставником молодого вчителя – почесна і відповідальна місія.

Наставники приділяють увагу таким питанням: зміст і форми роботи наставника і молодого вчителя; формування навичок самоаналізу уроку; особливості складання індивідуального плану; психологічні аспекти співпраці.

Наставники молодих вчителів не перестають нагадувати своїх підопічним слова великого педагога В. Сухомлинського : «Досвідченим, кваліфікованим майстром своєї справи учитель може стати лише в результаті тривалої, терпеливої і чуйної індивідуальної роботи».

Сьогодення вимагає творчого вчителя. Творчу особистість може навчити й виховати тільки творча особистість. Творчий характер закладений в самій суті вчительської професії.

Більшість вчителів школи проводять нестандартні уроки (інтегровані, бінарні, уроки-подорожі, уроки-диспути, уроки-конференції, уроки-екскурсії, уроки брейн-ринги та ін.), застосовують інтерактивні методи навчання («Мозковий штурм», «Мікрофон» тощо), ефективні прийоми розвитку мислення, пам’яті, уваги, уяви, мовлення, мотиваційної сфери учнів , проводять уроки із застосуванням інформаційно – комунікаційних технологій.

Вчителі початкових класів ефективно використовують нетрадиційні форми навчання: урок-зустріч, урок-мандрівка, урок творчості, урок-вікторина, урок-гра, урок-спектакль та інші.

Ефективним засобом підвищення професійної майстерності вчителів є атестація педагогічних кадрів.

Вона здійснюється відповідно до перспективного та річних планів і чітко розроблених заходів.

На кожного вчителя оформлюється «Атестаційний лист» , в якому є всі дані про атестуючого , категорія, яку має вчитель і на яку він претендує, основні етапи атестації, її результати.

Адміністрація школи вивчає систему роботи вчителів, що атестуються, використовуючи різноманітні методи: відвідування і аналіз уроків , проведення співбесід, контрольних зрізів знань, анкетування учнів, колег, батьків. Практикується проведення відкритих уроків і виховних заходів.

Саме атестація визначає кваліфікацію вчителя , рівень знань працівника, стає перевіркою його особистісного зростання, є іспитом на компетентність. А, головне, формує педагогічний світогляд, в основі якого – прагнення до створення кожним учителем своєї педагогічної системи, потребу досягти високого рівня професіоналізму.

"Вчительська самосвідомість полягає у високій думці вчителя про гідність і значення своєї професії." (А. Дістеверг)

/Files/images/18.gif бабочки.gif

Кiлькiсть переглядiв: 855

Коментарi