Ключові компетентності | Очікувані результати |
Спілкування державною мовою | Уміння: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах (у текстовій формі, таблицях, діаграмах, на графіках); розуміти, пояснювати і перетворювати тексти задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні термінологію з окремих предметів, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на тематику окремого предмета; поповнювати свій словниковий запас. Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань. Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей, доведення правил, теорем |
Спілкування іноземними мовами | Уміння: здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; розуміти на слух зміст автентичних текстів; читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту; здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань; використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів; обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб. Ставлення: критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб; висловлювати свої думки, почуття та ставлення; ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування; ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою. Навчальні ресурси:підручники, словники, довідкова література, мультимедійні засоби, адаптовані іншомовні тексти. |
Математична компетентність | Уміння: оперувати текстовою та числовою інформацією; встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо); розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту; будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати; прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач; використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях. Ставлення: усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного й оборонного потенціалу держави, успішного вивчення інших предметів. Навчальні ресурси: розв'язування математичних задач, і обов’язково таких, що моделюють реальні життєві ситуації |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях | Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі; будувати та досліджувати природні явища і процеси; послуговуватися технологічними пристроями. Ставлення: усвідомлення важливості природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій. усвідомлення ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях Навчальні ресурси: складання графіків та діаграм, які ілюструють функціональні залежності результатів впливу людської діяльності на природу |
Інформаційно-цифрова компетентність | Уміння: структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв’язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень. Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання; усвідомлення важливості інформаційних технологій для ефективного розв’язування математичних задач. Навчальні ресурси: візуалізація даних, побудова графіків та діаграм за допомогою програмних засобів |
Уміння вчитися впродовж життя | Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість. Ставлення: усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь; зацікавленість у пізнанні світу; розуміння важливості вчитися впродовж життя; прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності. Навчальні ресурси: моделювання власної освітньої траєкторії |
Ініціативність і підприємливість | Уміння: генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення; використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення; аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати; використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальних способів розв’язання життєвого завдання. Ставлення: ініціативність, відповідальність, упевненість у собі; переконаність, що успіх команди – це й особистий успіх; позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших. Навчальні ресурси: завдання підприємницького змісту (оптимізаційні задачі) |
Соціальна і громадянська компетентності | Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях; співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі; аналізувати власну економічну ситуацію, родинний бюджет; орієнтуватися в широкому колі послуг і товарів на основі чітких критеріїв, робити споживчий вибір, спираючись на різні дані. Ставлення: ощадливість і поміркованість; рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження; відповідальність за спільну справу; налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків; повага до прав людини, активна позиція щодо боротьби із дискримінацією. Навчальні ресурси: завдання соціального змісту |
Обізнаність і самовираження у сфері культури | Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії; враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків, текстів, схем тощо). Ставлення: культурна самоідентифікація, повага до культурного розмаїття у глобальному суспільстві; усвідомлення впливу окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства. Навчальні ресурси: математичні моделі в різних видах мистецтва |
Екологічна грамотність і здорове життя | Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання. Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку окремого предмета та екології на основі різних даних; ощадне та бережливе відношення до природних ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя; власна думка та позиція до зловживань алкоголю, нікотину тощо. Навчальні ресурси: навчальні проекти, завдання соціально-економічного, екологічного змісту; задачі, які сприяють усвідомленню цінності здорового способу життя |
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
1 клас | 2клас | Разом | ||
Українська мова | 5 | 5 | 10 | |
Іноземна мова | 2 | 3 | 5 | |
Математика | 3+1 | 3 | 7 | |
Інтегрований курс «Я досліджую світ» | 7 | 8 | 15 | |
Мистецтво | 2 | 2 | 4 | |
Фізична культура | 3 | 3 | 6 | |
Усього | 19+1+3 | 21+3 | 41+6 | |
Угорська мова | 1 | 1 | ||
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня | 20 | 22 | ||
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи) | 23 | 25 | 48 |
№ п/п | Навчальні предмети | Класи | ||
3 | 4 | Разом | ||
| Укр. мова | 7+1 | 7+1 | 16 |
| Математика | 4 | 4+1 | 9 |
| Іноземна мова/англійська | 2 | 2 | 4 |
| Я у світі | 1 | 1 | 2 |
| Природознавство | 2 | 2 | 2 |
| Музика | 1 | 1 | 2 |
| Образотворче м-во | 1 | 1 | 2 |
| Трудове навчання | 1 | 1 | 1 |
| Фізичне виховання | 3 | 3 | 6 |
| Основи здоров’я | 1 | 1 | 2 |
| Інформатика | 1 | 1 | 2 |
Разом | 21+1+3 | 21+2+3 | 42+3+6 | |
Угорська мова | 1 | 1 | ||
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складової | 26 | 26 | 52 |
Освітні галузі | Навчальні предмети | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
Мови і літератури | Українська мова | 3,5+1,5 | 3,5+0,5 | 2,5+0,5 | 2 | 2 | |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||
Іноземна мова (англійська) | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||
Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||
Суспільствознавство | Історія України | 1+1 | 1 | 1+0,5 | 1,5+1 | 1,5+0,5 | |
Всесвітня історія | - | 1 | 1 | 1 | 1 | ||
Основи правознавства | - | - | - | - | 1+1 | ||
Мистецтво | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - | |
Мистецтво | - | - | - | 1 | 1 | ||
Образотворче мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - | ||
Математика | Математика | 4 | 4 | - | - | - | |
Алгебра | - | - | 2 | 2 | 2 | ||
Геометрія | - | - | 2 | 2 | 2 | ||
Природознавство | Біологія | - | 2+1 | 2+1 | 2+1 | 2 | |
Природознавство | 2 | - | - | - | - | ||
Хімія | 1,5+0,5 | 2+1 | 2+1 | ||||
Географія | - | 2+1 | 2 | 2 | 1,5+0,5 | ||
Фізика | 2 | 2 | 3 | ||||
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | |
Інформатика | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | ||
Здоров’я і фізична культура | Основи здоров’я | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Фізична культура | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||
РАЗОМ | 23,5+3,5+3 | 26,5+3,5+3 | 28+2,5+3 | 28,5+3+3 | 30+3+3 | ||
Варіативна частина | |||||||
1. | Угорська мова | 1 | 1 | ||||
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових | 27+3 | 30+3 | 30,5+3 | 31,5+3 | 33+3 |
№ п.п | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||||||||
11 | 22 | 33 | 44 | 55 | 66 | 77 | 88 | 99 | разом | ||
1. | Укр. мова | 1 | 11 | 11 | 1,5 | 00,5 | 10,5 | 1 | 4,5 | ||
2. | Угорська мова(ф) | 1 | 11 | 11 | 1 | 11 | 11 | 4 | |||
3. | Історія України | 11 | 10,5 | 11 | 10,5 | 3 | |||||
4. | Правознавство | 11 | 1 | ||||||||
5. | Географія | 11 | 1 | 10,5 | 1,5 | ||||||
6. | Хімія | 1 | 00,5 | 11 | 11 | 2,5 | |||||
7. | Біологія | 11 | 11 | 11 | 3 | ||||||
8. | Математика | 11 | 1 | 1'1 | 2 |
№ з/п | Клас | Вид (спецкурс, курс за вибором, факультатив, індивідуальне заняття) | Назва | Програма, коли і ким надано гриф/схвалення | Кількість годин | |
Початкова школа | ||||||
1 | 2-3 | факультатив | Угорська мова | Укладач Сергійчук Ю.П., Ужгород, 2010 Наказ МОН молоді та спорту України від12.09.2011 № 1050 | 2 | |
Основна школа | ||||||
2 | 5-6 | факультатив | Угорська мова | «Угорська мова. 5-9 класи» (автори Берегсасі А.Ф., Браун Є.Л., Черничко С.С.) Наказ МОН від 24.06.2014 № 750 | 2 |
Предмет | Програма |
Українська мова Літературне читання Англійська мова Математика Я досліджую світ: мовно-літературна - 2; математична-1; природнича, технологічна, інформатична, соціальна і здоровʹязбережна громадянська та історична – разом 4 Природознавство Основи здоров’я Мистецтво Фізкультура | 1-2 клас Наказ МОН України №268 від 21.03.2018 "Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти" за новим Державним Стандартом згідно Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна, затвердженою Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року |
№ п/п | Назва навчальної програми |
1. | Українська мова. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
2. | Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2–4 класів |
3. | Літературне читання. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2–4 класи |
4. | Математика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
5. | Мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
6. | Музичне мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
7. | Образотворче мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
8. | Основи здоров'я. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
9. | Природознавство. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
10. | Трудове навчання. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
11. | Фізична культура. 1-4 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. |
12. | Я у світі. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 3–4 класи |
13. | Іноземні мови. Навчальні програми для ЗНЗ 1-4 класи. |
Ключові компетентності | Очікувані результати |
Спілкування державною мовою | Уміння: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах (у текстовій формі, таблицях, діаграмах, на графіках); розуміти, пояснювати і перетворювати тексти задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні термінологію з окремих предметів, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на тематику окремого предмета; поповнювати свій словниковий запас. Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань. Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей, доведення правил, теорем |
Спілкування іноземними мовами | Уміння: здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; розуміти на слух зміст автентичних текстів; читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту; здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань; використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів; обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб. Ставлення: критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб; висловлювати свої думки, почуття та ставлення; ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування; ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою. Навчальні ресурси:підручники, словники, довідкова література, мультимедійні засоби, адаптовані іншомовні тексти. |
Математична компетентність | Уміння: оперувати текстовою та числовою інформацією; встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо); розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту; будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати; прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач; використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях. Ставлення: усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного й оборонного потенціалу держави, успішного вивчення інших предметів. Навчальні ресурси: розв'язування математичних задач, і обов’язково таких, що моделюють реальні життєві ситуації |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях | Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі; будувати та досліджувати природні явища і процеси; послуговуватися технологічними пристроями. Ставлення: усвідомлення важливості природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій. усвідомлення ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях Навчальні ресурси: складання графіків та діаграм, які ілюструють функціональні залежності результатів впливу людської діяльності на природу |
Інформаційно-цифрова компетентність | Уміння: структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв’язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень. Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання; усвідомлення важливості інформаційних технологій для ефективного розв’язування математичних задач. Навчальні ресурси: візуалізація даних, побудова графіків та діаграм за допомогою програмних засобів |
Уміння вчитися впродовж життя | Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість. Ставлення: усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь; зацікавленість у пізнанні світу; розуміння важливості вчитися впродовж життя; прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності. Навчальні ресурси: моделювання власної освітньої траєкторії |
Ініціативність і підприємливість | Уміння: генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення; використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення; аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати; використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальних способів розв’язання життєвого завдання. Ставлення: ініціативність, відповідальність, упевненість у собі; переконаність, що успіх команди – це й особистий успіх; позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших. Навчальні ресурси: завдання підприємницького змісту (оптимізаційні задачі) |
Соціальна і громадянська компетентності | Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях; співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі; аналізувати власну економічну ситуацію, родинний бюджет; орієнтуватися в широкому колі послуг і товарів на основі чітких критеріїв, робити споживчий вибір, спираючись на різні дані. Ставлення: ощадливість і поміркованість; рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження; відповідальність за спільну справу; налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків; повага до прав людини, активна позиція щодо боротьби із дискримінацією. Навчальні ресурси: завдання соціального змісту |
Обізнаність і самовираження у сфері культури | Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії; враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків, текстів, схем тощо). Ставлення: культурна самоідентифікація, повага до культурного розмаїття у глобальному суспільстві; усвідомлення впливу окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства. Навчальні ресурси: математичні моделі в різних видах мистецтва |
Екологічна грамотність і здорове життя | Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання. Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку окремого предмета та екології на основі різних даних; ощадне та бережливе відношення до природних ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя; власна думка та позиція до зловживань алкоголю, нікотину тощо. Навчальні ресурси: навчальні проекти, завдання соціально-економічного, екологічного змісту; задачі, які сприяють усвідомленню цінності здорового способу життя |
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень |
Українська мова | 5 |
Іноземна мова | 2 |
Математика | 3+1 |
Інтегрований курс «Я досліджую світ» (галузі для 1 класу: мовно-літературна - 2; математична-1; природнича, технологічна, інформатична, соціальна і здоровʹязбережна громадянська та історична – разом 4) | 7 |
Мистецтво | 2 |
Фізична культура | 3 |
Усього | 19+1+3 |
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять | 1 |
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня | 20 |
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи) | 23 |
№ п/п | Навчальні предмети | Класи | |||
2 | 3 | 4 | Разом | ||
1. | Укр. мова | 7+1 | 7+1 | 7+1 | 26 |
2. | Математика | 4+1 | 4 | 4 | 13 |
3. | Іноземна мова/англійська | 2 | 2 | 2 | 6 |
4. | Я у світі | 1 | 1 | 2 | |
5. | Природознавство | 2 | 2 | 2 | 6 |
6. | Музика | 1 | 1 | 1 | 3 |
7. | Образотворче м-во | 1 | 1 | 1 | 3 |
8. | Трудове навчання | 1 | 1 | 1 | 3 |
9. | Фізичне виховання | 3 | 3 | 3 | 9 |
10. | Основи здоров’я | 1 | 1 | 1 | 3 |
11. | Інформатика | 1 | 1 | 1 | 3 |
Разом | 20+2+3 | 21+1+3 | 21+1+3 | 62+9 | |
Угорська мова | 1 | 1 | 2 | ||
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складової | 25 | 26 | 26 | 77 |
Освітні галузі | Навчальні предмети | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
Мови і літератури | Українська мова | 3,5+1,5 | 3,5+0,5 | 2,5+0,5 | 2 | 2+1 | |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||
Іноземна мова (англійська) | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||
Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||
Суспільствознавство | Історія України | 1+1 | 1 | 1+0,5 | 1,5+1 | 1,5+0,5 | |
Всесвітня історія | - | 1 | 1 | 1 | 1 | ||
Основи правознавства | - | - | - | - | 1 | ||
Мистецтво | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - | |
Мистецтво | - | - | - | 1 | 1 | ||
Образотворче мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - | ||
Математика | Математика | 4 | 4 | - | - | - | |
Алгебра | - | - | 2 | 2 | 2 | ||
Геометрія | - | - | 2 | 2 | 2 | ||
Природознавство | Біологія | - | 2+1 | 2+1 | 2+1 | 2 | |
Природознавство | 2 | - | - | - | - | ||
Хімія | 1,5+0,5 | 2+1 | 2+1 | ||||
Географія | - | 2+1 | 2 | 2 | 1,5+0,5 | ||
Фізика | 2 | 2 | 3 | ||||
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | |
Інформатика | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | ||
Здоров’я і фізична культура | Основи здоров’я | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Фізична культура | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||
РАЗОМ | 23,5+2,5+3 | 26,5+2,5+3 | 28+2,5+3 | 28,5+3+3 | 30+3+3 | ||
Варіативна частина | |||||||
1. | Угорська мова | 1 | 1 | ||||
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових | 27+3 | 30+3 | 30,5+3 | 31,5+3 | 33+3 | ||
№ п.п | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | разом | ||
1. | Укр. мова | 1 | 1 | 1 | 1,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | 6,5 | ||
2. | Угорська мова(ф) | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |||||
3. | Історія України | 1 | 0,5 | 1 | 0,5 | 4 | |||||
4. | Географія | 1 | 1 | 0,5 | 1,5 | ||||||
5. | Хімія | 0,5 | 1 | 1 | 2,5 | ||||||
6. | Біологія | 1 | 1 | 1 | 3 | ||||||
7 | Математика | 1 | 1 | 2 |
№ з/п | Клас | Вид (спецкурс, курс за вибором, факультатив, індивідуальне заняття) | Назва | Програма, коли і ким надано гриф/схвалення | Кількість годин | |
Початкова школа | ||||||
1 | 3-4 | факультатив | Угорська мова | Укладач Сергійчук Ю.П., Ужгород, 2010 Наказ МОН молоді та спорту України від12.09.2011 № 1050 | 2 | |
Основна школа | ||||||
2 | 5-6 | факультатив | Угорська мова | «Угорська мова. 5-9 класи» (автори Берегсасі А.Ф., Браун Є.Л., Черничко С.С.) Наказ МОН від 24.06.2014 № 750 | 2 | |
Предмет | Програма |
Українська мова Літературне читання Англійська мова Математика Я досліджую світ: мовно-літературна - 2; математична-1; природнича, технологічна, інформатична, соціальна і здоровʹязбережна громадянська та історична – разом 4 Природознавство Основи здоров’я Мистецтво Фізкультура | 1 клас Наказ МОН України №268 від 21.03.2018 "Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти" за новим Державним Стандартом згідно Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна, затвердженою Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року |
№ п/п | Назва навчальної програми |
1. | Українська мова. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням угорською мовою 1–4 класи |
2. | Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2–4 класів |
3. | Літературне читання. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2–4 класи |
4. | Математика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
5. | Мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
6. | Музичне мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
7. | Образотворче мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
8. | Основи здоров'я. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
9. | Природознавство. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
10. | Трудове навчання. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи |
11. | Фізична культура. 1-4 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. |
12. | Я у світі. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 3–4 класи |
13. | Іноземні мови. Навчальні програми для ЗНЗ 1-4 класи. |