Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Завдання для опрацювання
До уваги вчителів, батьків та учнів!
З 02.11.2020 року усі ЗЗСО Берегівського району переходять на дистанційну форму навчання!
Педагогічні працівники керують дистанційним навчанням учнів: викладають матеріал, перевіряють домашні завдання через електронну пошту, надсилають тести для перевірки знань учнів
Просимо керівників ЗЗСО спрямувати роботу вчителів різних предметів щодо створення тематичних завдань за навчальними програмами відповідно календарно-тематичного планування та розміщення їх на сайтах навчальних закладів. Також нагадуємо, що навчальний матеріал може бути освоєний за рахунок самостійного опрацювання, засобів дистанційного навчання тощо. Рекомендуємо використання E-mail-дистанційне навчання здійснювати через листування учителя з учнем через мережу Інтернет
Начальник відділу Василь ЛЕНДЄЛ
Форми і методи подачі навчального матеріалу та моніторингу знань учнів обирає вчитель.
Рекомендовано використання E-mailдистанційне навчання здійснювати через листування учителя з учнем через мережу Інтернет (додатки Facebook, Messenger, Viber тощо; онлайн-платформи Google Classroom, Classtime, Zoom, Edmodo; портали "Мій клас", "Всеосвіта", "На урок")
Радимо учням та батькам відслідковувати роботу інших навчальних ресурсів, а саме відеоуроків освітніх фундацій EdEra, Prometheus, «На Урок», «Розумники» тощо
Звертаємо увагу на проведення дистанційних уроків телеканалами, зокрема, зверніть увагу на онлайн-уроки проєкту «Всеукраїнська школа онлайн»
Слід пам'ятати про санітарні норми!!! Згідно правил, учні 5-9 класів можуть знаходитися перед екранами не більше, ніж 20-25 хвилин за урок і не більше 3-х уроків на день
Вимушене дистанційне навчання (ДН) поставило вчителів і батьків перед непростими викликами
Читайте, слухайте аудіокниги... Виконуйте завдання після прочитаного матеріалу (усно чи письмово відповідайте на запитання). За консультацією сміливо звертайтеся до вчителя!
Успіхів вам!
Учітесь, читайте... Хоч іноді гаджети свої виключайте!!!
Завдання для опрацювання
для учнів 5-9 класів на період дистанційного навчання
Контроль за виконанням завдань буде здійснюватися у формах, визначених вчителем
Завдання для опрацювання учням 7 класу з хімії
Тема уроку: "Відносна молекулярна маса"
Уважно опрацювати параграф 17
№119 ( сторінка 102 )
Завдання для опрацювання учням 8 класу з хімії
Тема уроку: "Природа хімічного зв'язку. Електронегативність"
Уважно опрацювати параграф 15
Завдання для опрацювання учням 9 класу з хімії
Тема уроку: "Класифікація хімічних реакцій"
Уважно опрацювати параграф 15
Вправа 2 (сторінка 51)
Завдання для опрацювання учням 5 класу
Природознавство
Уважно опрацювати матеріал підручника
Вода. Властивості води. Вода – розчинник. Розчинні й нерозчинні речовини. Розчини у природі. Значення води у природі. Використання води людиною.
Практичне заняття "Вивчення розчинності речовин (цукру, солі, глини, олії, лимонної кислоти)", "Дослідження впливу різних температур на розчинення цукру (солі) у воді"
Планета Земля як середовище життя організмів. Людина на планеті Земля
Організм і його властивості. Клітинна будова організмів Різноманітність організмів: Рослини, Тварини.
Навчальний проект «Вирощування бобової рослини»
Різноманітність організмів: Гриби, Бактерії
Отруйні рослини, тварини, гриби. Практичне заняття «Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами свої місцевості»
Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи. Пристосування організмів до періодичних змін середовища
Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище життя організмів і пристосування організмів. Водне середовище життя організмів. Пристосування організмів до життя у воді. Ґрунтове середовище життя організмів. Пристосування організмів до життя у ґрунті.Вплив на організми чинників живої природи.
Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Співіснування організмів. Екосистеми.
Людина-частина природи. Зв'язок людини з природою. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини. Екологічні проблеми та їх розв’язування (збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів).
Дослідження екологічних проблем своєї місцевості. Навчальний проект «Смітити не можна!!!»
Охорона природи. Червона книга України. Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі.
Піддготуватися до підсумкового контролю знань по об’єднаній темі «Планета Земля як середовище життя організмів. Людина на планеті Земля»
Основи здоров'я
Безпека в побуті.
Опрацювати матеріал параграфів 31-33
Багатьох небезпек і пов’язаних із ними проблем можна легко уникнути, якщо навчитися їх передбачати. Потренуйся це робити, виконуючи наведене нижче завдання. Для цього пригадай усе, що ти вивчав(ла) у цьому розділі.
Назвіть причину, з якої слід остерігатися людей, що:
• перебувають у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння;
• надто нервують, поводяться дивно або агресивно;
• кажуть неправду, лукавлять, хитрують;
• порушують закон.
Назвіть причину, з якої слід уникати таких місць:
• будівельних майданчиків;
• пожвавлених автомагістралей;
• печер, катакомб, кар’єрів, територій промислових підприємств і подібних до них;
• місць, де збираються ті, хто вживає алкоголь або наркотики, безхатченки;
• переповнених транспорту, залів, мітингів, футбольних матчів, підземних переходів і майданів, на яких влаштовують багатолюдні концерти, тощо;
• дахів будинків.
Назвіть причину, з якої слід уникати таких дій:
• гуляти надворі ввечері;
• сідати в машину до незнайомців, заходити до них додому;
• затримуватися дорогою зі школи додому;
• залишати двері відчиненими;
• казати неправду батькам, куди і з ким йдеш гуляти;
• вихвалятися дорогими речами;
• робити селфі на даху будинку...
XX століття назвали віком науково-технічної революції (НТР), яка принесла людству нечувані раніше вигоди: телефон, радіо, телебачення, автомобілі тощо. Однак технічний прогрес має і зворотний бік. Дорожньо-транспортні пригоди, пожежі, аварії на виробництвах, забруднення довкілля стали найбільшими небезпеками для здоров’я і життя людей.
Ви дісталися фінішу (оберіть правильні відповіді і продовжіть перелік)
Захищає природу той, хто:
а) здає макулатуру;
б) вмикає без потреби електричні прилади;
в) залишає сміття в лісі;
г) повідомляє дорослим про розлиті нафтопродукти;
ґ) не виходить з лісу без оберемка квітів;
д) закриває кран, коли чистить зуби...
Напишіть в зошиті причини, за яких ми повинні:
• прибирати за собою на природі;
• утримуватися від збирання первоцвітів — сон-трави, конвалій, пролісків;
Підводимо підсумки
ДАВАЙТЕ ПРИГАДАЄМО ВИВЧЕНЕ
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В НЕБЕЗПЕЧНИХ СИТУАЦІЯХ
Пам’ятка для тих, хто погано почувається
Якщо, прокинувшись уранці, відчуваєш слабкість, головний біль, біль у горлі чи животі, скажи про це батькам або дорослим.
Якщо відчув різкий біль або запаморочення надворі, звернись по допомогу до людей, які поруч із тобою (батьки, друзі, сторонні люди).
Пам’ятка для тих, хто опинився в небезпечній ситуації
Оціни рівень небезпеки. Якщо ситуація загрожує твоєму життю — часу на роздуми нема, дій негайно.
Якщо загрози життю немає, спочатку заспокойся.
Якщо сам(а) упораєшся з ситуацією, склади план дій і виконуй його.
Якщо тобі потрібна допомога, звернися до рятувальних служб, родичів, сусідів, випадкових перехожих.
Якщо допомога не надходить, не втрачай надії, ситуація може змінитися на краще наступної миті.
Правила переходу багатосмугової дороги
Якщо дорога розмічена пішохідним переходом, скористайся ним.
Якщо пішохідного переходу немає, переходь дорогу на перехресті.
Переходити дорогу в нерозміченому місці можна лише у крайньому разі і тільки під кутом 90 градусів до дороги.
Для переходу слід обрати місце, де дорога добре проглядається в обидва боки на 150 — 200 метрів.
Перш ніж переходити, подивись ліворуч і переконайся, що автомобілі на всіх смугах на безпечній від тебе відстані.
Зупинись на осьовій лінії, будь обережний на ній.
Подивись праворуч і переконайся, що автомобілі на всіх смугах на безпечній від тебе відстані.
Правила поведінки на зупинках
Небезпечно переходити дорогу біля зупинки, особливо на вузьких дорогах, коли здається, що протилежний тротуар дуже близько.
Не слід обходити транспорт, що стоїть на зупинці, ні ззаду, ні спереду. Треба дочекатися, коли він поїде.
На зупинці не слід підходити близько до краю тротуару, особливо взимку, а також тоді, коли багато людей.
Правила безпечної поведінки у метрополітені
Не заходь за обмежувальну лінію на платформі та ескалаторі.
На платформі метрополітену небезпечно грати в рухливі ігри.
Якщо у вагоні відчувається запах диму, негайно повідом машиністу.
У разі виникнення небезпечної ситуації у метрополітені слід чітко виконувати всі вказівки машиніста або чергового по станції.
Правила поведінки в басейні
Візьми з собою мило, рушник, купальник (плавки), гумову шапочку і гумові капці.
Перед басейном ретельно вимийся з милом і відвідай туалет.
Не плавай у басейні без гумової шапочки.
Як загасити невелику пожежу
Невеликий вогонь можна загасити, виливши на нього склянку води, засипавши його піском, землею, накривши ковдрою.
Перш ніж гасити електроприлад, треба висмикнути вилку з розетки або вимкнути електрику на щитку.
Якщо горіння не припинилося, треба залити вогонь водою, накрити ковдрою або пальтом.
Правила для тих, хто залишається вдома сам
Ніколи не відчиняй дверей незнайомим людям, навіть якщо вони представляються працівниками комунальних служб чи поліції.
Ключі від квартири треба носити з собою, надійно заховавши, або залишати у сусідів, яким довіряють твої батьки.
Не слід розповідати нікому про цінні речі, які є вдома.
Правила безпеки під час користування Інтернетом
Не давай нікому без дозволу батьків особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, номер та адресу школи.
Ніколи не погоджуйся без дозволу батьків на зустріч із людиною, з якою познайомився(лась) в Інтернеті. Така зустріч має відбутися в громадському місці у присутності батьків.
Не посилай свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.
Не давай нікому, крім батьків, свої паролі, навіть найближчим друзям.
Не роби протизаконних вчинків і речей в Інтернеті, не шкодь і не заважай іншим користувачам.
Правила безпечної поведінки надворі
Виконуй правило п’яти «НЕ»: не розмовляй із незнайомцями, не сідай у машину до незнайомців, не бери нічого у незнайомців, не звертай з дороги від школи до дому, не гуляй надворі, коли стемніло.
Надворі треба поводитися спокійно та впевнено.
Якщо пізно повертаєшся додому, уникай задвірків, пустирів, густих заростей. Батьки чи інші знайомі тобі дорослі мають зустріти тебе і провести додому.
Не винось із дому дорогих речей.
Пізньої пори не відходь один далеко від дому.
Правила безпечної поведінки у місцях скупчення людей
Збираючись у місця скупчення людей, відповідно одягнись.
На концерти, вистави, змагання краще приходити раніше.
Сідай на місця поблизу виходу.
Після закінчення заходу краще зачекати, поки люди вийдуть.
У натовпі треба рухатися разом з усіма, намагаючись триматися далі від стін і дверей, до яких тебе можуть притиснути.
Якщо впав, спробуй підвестись, а коли це не вдається, згрупуйся і захищай голову руками.
ЖИТТЄВІ НАВИЧКИ, СПРИЯТЛИВІ ДЛЯ ЗДОРОВ’Я
Уміння вчитися і застосовувати свої знання:
• створювати і підтримувати інтерес до навчання;
• використовувати прийоми ефективного запам’ятовування;
• знижувати рівень напруження перед контрольними (налаштовуватися на успіх, позитивно мислити);
• ефективно планувати свій час;
• запобігати перевтомі та стресам.
Уміння шанувати себе та інших людей:
• цінувати свою унікальність, вважати себе гідним любові, поваги і всього найкращого у житті;
• толерантно ставитися до відмінностей, які існують між людьми;
• розрізняти упереджене ставлення і дискримінацію, що принижують людську гідність і порушують права людини.
Уміння розуміти і правильно висловлювати свої почуття:
• розуміти свої почуття і зважати на них;
• повідомляти про свої почуття у такий спосіб, щоб нікого не ображати (використовувати «Я-повідомлення»);
• співчувати — ставити себе на місце іншої людини, уявляти, що вона думає і відчуває;
• висловлювати своє розуміння, надавати підтримку.
Уміння поважати норми і правила громадського співжиття:
• розуміти і дотримуватися встановлених правил у школі та в інших громадських місцях;
• бути законослухняним громадянином, знати і поважати закони держави, права людини і права дитини;
• шанувати моральні норми і правила, що панують у суспільстві.
Уміння, необхідні для ефективного спілкування:
• долати невпевненість;
• активно слухати й уточнювати те, що не зрозумів;
• чітко і дохідливо висловлювати свою думку;
• розуміти і правильно використовувати невербальні засоби мовлення (інтонацію і силу голосу, міміку і жести, положення тіла, зовнішній вигляд);
• бути доброзичливим, відкритим, щирим і водночас тактовним, мати гарні манери.
Уміння обстоювати свої права, шануючи права інших людей:
• передбачати наслідки своїх слів і вчинків для себе та інших людей;
• домовлятися з урахуванням інтересів усіх сторін;
• обстоювати свої погляди з повагою до опонента;
• ввічливо відмовлятися від того, що тобі не підходить, і рішуче — від того, що може бути небезпечним.
Завдання для опрацювання для учнів 6 класу
Біологія
До вашої уваги відеоурок
Хвощі і плауни
Старанно повторити матеріал параграфів 17, 19, 38-41
Папоротеподібні
До вашої уваги відеоурок
Підготувати цікаві, короткі повідомлення про різноманітність і значення Папоротеподібних,
міні-проект
Як утворилося кам'яне вугілля
Виконати завдання на ст.185
Практична робота №3
Порівняння мохів, папоротей та покритонасінних (сторінка 209)
Голонасінні
Уважно опрацювати параграф 42
Дати відповідь на контрольні запитання і виконати завдання на ст.189 (письмово)
Покритонасінні
Уважно опрацювати параграф 43
Дводольні
Виконати завдання уроку
Конспект уроку протягом дня надіслати у Месенджер
Виконати завдання уроку
Конспект протягом дня надіслати у Месенджер
Однодольні
Виконати завдання
Конспект уроку протягом дня надіслати у Месенджер
Екологічні групи рослин. Життєві форми рослин
Перегляньте уважно відеоурок
Уважно прочитати параграф 45
Матеріал опрацювати так, щоб вміти відповідати на питання після нього.
Конспект надіслати у Месенджер
Рослинні угруповання
Перегляньте уважно відеоурок
Уважно прочитати параграф 46
Матеріал опрацювати так, щоб вміти відповідати на питання після нього.
Конспект із виконаними завданнями уроку надіслати у Месенджер
Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин
Перегляньте уважно відеоурок, повторіть вивчений матеріал з теми
Поняття про гриби та особливості їхнього живлення
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. Розмноження та поширення грибів
Симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби. Будова, розмноження, поширення
Отруйні гриби
Розмноження, поширення, значення цвілевих грибів і дріжджів у природі та житті людини
Групи грибів: паразитичні гриби. Розмноження, поширення, значення паразитичних грибів у природі та житті людини
Основи здоров'я
Безпека в побуті.
Уважно прочитати матеріал параграфів 23-25.
Записати в зошит і вивчити
Правила користування електричними приладами
Правила користування газовими приладами
Укр.літ.
дочитати «Тореадори з Васюківки», читати Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки».
Написати відгук на одну з прочитаних книг.
Зарубіжна література
"Усмішка" Бредбері,
"Листівки з видами місць" Родарі
Завдання для опрацювання для учнів 7 класу
Біологія
Практична робота 3 «Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з їх пристосуванням до різних умов існування»
Тестовий самоконтроль знань з теми «Різноманітність тварин, хребетні тварини» (стор. 114)
Уважно прочитати матеріал параграфів 28-30
(Л.І.Остапченко, П.Г. Балан)
Процеси життєдіяльності тварин
Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Живлення і травлення. Різноманітність травних систем
Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання (газообміну), їхня різноманітність і функції. Значення процесів дихання для вивільнення енергії в клітині
Транспорт речовин у тварин. Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні функції
Практична робота 4 «Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин»
Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин
Опора і рух. Види скелета. Способи пересування тварин. Два типи симетрії як відображення способу життя
Опорно-рухова система хребетних тварин. Значення опорно-рухової системи
Практична робота 5 «Порівняння будови скелетів хребетних тварин»
Покриви тіла тварин, їхня різноманітність та функції
Органи чуття, їхнє значення
Нервова система тварин
Розмноження тварин
Розвиток тварин
Поведінка тварин. Вроджена і набута поведінка
Форми поведінки тварин
Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин
Типи угруповань тварин за Лоренцем
Ієрархія у групі. Комунікація тварин
Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність
Еволюція поведінки тварин
Поняття про популяцію
Поняття про екосистему та чинники середовища
Ланцюги живлення
Співіснування організмів в угрупованнях
Спецурок до дня охорони довкілля
Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика
Хімія
Повторіть вивчений матеріал, перегляньте відеоуроки
Кисень. Фізичні властивості, поширеність у природі та застосування wym-1588949497117
Взаємодія кисню з простими речовинами
Взаємодія кисню із складними речовинами
Колообіг оксисену у природі
Вода: склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості
Вода – розчинник. Опрацювати відповідний параграф підручника.
Підготувати міні-проект. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.
Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина. Переглянути відеоурок "Розчин і його компоненти"
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Виготовлення розчину.
Віртуальна лабораторія. Лабораторний дослід. Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.
Обчислення масової частки і маси розчиненої речовини в розчині
Виготовлення водних розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини
Провести домашній експеримент:
Виготовлення водного розчину кухонної солі.
Небезпечні речовини та їхнє маркування
Взаємодія води з оксидами металічних елементів
Природні індикатори. Демонстраційні досліди з природними індикаторами
Взаємодія води з оксидами неметалічних елементів
Кислоти. Демонстраційні досліди
Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами
Узагальнення теми “Вода”. Вправи для самоконтролю
Опріснення води. Методи очищення води
Основи здоров'я
Хвороби цивилізації. Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації»
Уважно прочитати відповідний параграф підручника. Зазначити в зошиті причини поширення хвороб цивілізації у світі. Проаналізувати статистичні дані та зробити висновок про наслідки поширення хвороби.
Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння.
Вплив комерційної реклами на здоров’я.
Створити алгоритм дій направлених на запобігання серцево-судинних захворювань, діабету, ожиріння.
Профілактика захворювань, що набули соціального значення. Наслідки вживання наркотиків. Міфи і факти про наркотики. Наркотична залежність. Ознаки і механізми виникнення залежності.
Міні-проект. Створення антитютюнової, антиалкогольної, антинаркотичної реклами.
Зарубіжна література
Едгар Аллан По"Золотий жук"+ про детектив як жанр літератури
Завдання для опрацювання для учнів 8 класу
Біологія
Повторити матеріал параграфів 31-36
13 березня. Самоконтроль знань (стор.131)
Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем
Матеріал параграфа 37 прочитати так, щоб вміти відповідати на питання після нього.
Перевірте свої знання (сторінка 133) виконати завдання 1-4 (письмово)
Зорова сенсорна система
Матеріал параграфа 38 прочитати так, щоб вміти відповідати на питання після нього.
Перевірте свої знання (сторінка 137) виконати завдання 1-4 (письмово)
Сприйняття світла, кольору, простору. Лабораторне дослідження: визначення акомодації ока; виявлення сліпої плями на сітківці ока (ст.218)
Повторити матеріал параграфа 38 .
Перевірте свої знання (сторінка 137) виконати завдання 5-8 (письмово)
Слухова сенсорна система. Вухо. Сприйняття звуку. Лабораторне дослідження: вимірювання порога слухового чутливості (ст.219)
Матеріал параграфа 39 прочитати так, щоб вміти відповідати на питання після нього.
Перевірте свої знання (сторінка 141) виконати завдання 1-6 (письмово)
Сенсорні системи смаку, нюху
Матеріал параграфа 40 прочитати так, щоб вміти відповідати на питання після нього.
Перевірте свої знання (сторінка 143) виконати завдання 1-4 (письмово)
Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Дослідницький практикум 4. Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри (ст.219)
Прочитати статтю на сторінці 140 "Сенсорна система рівноваги" та матеріал параграфа 41.
Перевірте свої знання (сторінка 145) виконати завдання 1-4 (письмово)
Порушення роботи сенсорних систем
Матеріал параграфа 42 прочитати так, щоб вміти відповідати на питання після нього.
Перевірте свої знання (сторінка 147) виконати завдання 1-4 (письмово)
Тестовий самоконтроль знань з теми (ст.148-149)
Вища нервова діяльність
Інстинкт, мова, мислення
Пам’ять
Сон
Гомеостаз
Принципи регуляції. Ендокринна система
Спецурок до дня охорони довкілля
Запліднення, ембріональний розвиток, вагітність
Репродуктивне здоров’я
Хімія
Повторити вивчений матеріал за відеоуроками
Властивості кислот та кислотних оксидів
Властивості та добування лугів і нерозчинних основ
Властивості та добування основних оксидів
Амфотерні неорганічні сполуки, поняття амфотерності. Амфотерні гідроксиди та їхні хімічні властивості
Амфотерні оксиди та їхні хімічні властивості
Солі. Властивості солей. Поширеність у природі.
Прочитати матеріал параграфів 30-31.
Середні солі. Фізичні та хімічні властивості. Поняття про кислі солі
Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.
Солі в природі, використання, вплив на довкілля та організм людини. Способи добування солей
Навчальні проекти:
Вирощування кристалів солей.
Хімічний склад і використання мінералів.
Демонстраційна практична робота “Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук”
Алгоритм розрахунків за хімічними рівняннями кількості маси та об’єму, речовин реагентів та продуктів реакції. Приклади розв’язування задач
Алгоритм розв’язування розрахункових задач на суміші
Розв’язування комбінованих задач
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Перетворення речовин
Демонстраційна практична робота “Розв’язування експериментальних задач”
Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті
Основи здоров'я
Небезпека інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ)
Повторити матеріал з теми: "Репродуктивне здоров'я"
Прочитати матеріал параграфів 24-25.
Англійська мова
Повторення вивченого матеріалу
(вживання активного та пасивного станів)
Вправа 2,5,9, ст. 174-177
Засоби масової інформації.
Опрацювати ст. 182-184, ст.185- 188( укр. Преса), ст. 189-196(англ. та ам. преса)
Вправа 6, ст.188, вправа 3,4, ст.192, вправа 4, ст. 196
Всесвітня історія
1.Експансія Османської імперії
2.Кримське ханство. ВНУТРІШНЯ І зовнішня політика
Історія України
1.Імперський наступ на автономію Гетьманщини.
Павло Полуботок.
2. Данило Апостол.
Нова Січ
Географія
Повторити вивчений матеріал з теми
Зробити дослідження: виявлення ландшафтів у світі, що мають схожість з ландшафтами України.
Природні умови і ресурси Чорного моря
Українська мова
Узагальнення й систематизація вивченого з теми
Речення зі звертаннями,вставними словами вправа 302,ст.140
Готуємось до тем.оцінювання,ст141 завдання для самоперевірки.
Речення з відокремленими членами.₴31 Вправа 312,313
Українська література
Ніна Бічуя(біографія повідомлення)»
Шпага Славута Беркути»(дочитати до кінця)
.Біографія В.Дрозда(цікаві факти)»Білий кінь Шептало»
Зарубіжна література
Мольєр"Міщанин - шляхтич";"Ляльковий дім" Ібсона.
Завдання для опрацювання для учнів 9 класу
Алгебра
П.15-17 повторити,П 18-20 опрацювати.
Виконати, №766, 768, 770, 772,
домашня самостійна робота №4 стр.188
Геометрія
П.15- 17 повторити.
Виконати, №820, 822, 825, 827, 829
домашня самостійна робота №4 стр.163
Підготуватися до контрольної роботи
ДПА (варіант 5-8 ,перша і друга частини)
Інформатика
П.8.1-8.3 опрацювати.
Фізика
П.32-35 опрацювати . Виконати, вправа 222,225,231,234, стр.181
Біологія
Тема: "Закономірності успадкування ознак"
(опрацювати матеріал параграфів 38-41)
Лабораторне дослідження (ст.167)
"Вивчення мінливості у рослин і тварин"
Проект (ст.179)
Складання власного родоводу
3 квітня.ТЕСТОВИЙ САМОКОНТРОЛЬ ЗНАНЬ (ст.181)
ТЕМА 6. ЕВОЛЮЦІЯ ОРГАНІЧНОГО СВІТУ
(опрацювати матеріал параграфів 43-49)
Відеоуроки з теми:
ТЕСТОВИЙ САМОКОНТРОЛЬ ЗНАНЬ (сторінка 211)
ТЕМА 7. БІОРІЗНОМАНІТТЯ (оглядово)
ПРОЧИТАТИ МАТЕРІАЛ ПАРАГРАФІВ 50-53
Занотувати в зошиті узагальнення з теми на сторінці 228.
ТЕМА 8. НАДОРГАНІЗМОВІ БІОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ
(опрацювати матеріал параграфів 54-60)
Відеоуроки з теми:
Екосистема. Різноманітність екосистем
Біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори
Стабільність екосистеми та причини її порушення
Біосфера як цілісна система
Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища
ТЕСТОВИЙ САМОКОНТРОЛЬ ЗНАНЬ (сторінка 259)
ТЕМА 9. БІОЛОГІЯ ЯК ОСНОВА БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕДИЦИНИ
Переглянути відеоуроки з теми
(опрацювати матеріал параграфів 61-66)
Поняття про селекцію
Введення в культуру рослин. Методи селекції рослин
Одомашнення тварин. Методи селекції тварин
Огляд традиційних біотехнологій
Основи генетичної та клітинної інженерії
Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині
ТЕСТОВИЙ САМОКОНТРОЛЬ ЗНАНЬ (сторінка 284)
Хімія
Повторіть вивчений матеріал за допомогою наступних відеоуроків:
Оксигеновмісні органічні сполуки. Спирти
Демонстраційна практична робота «Властивості етанової кислоти» wym-1588954228952
Вищі карбонові кислоти. Особливості будови, властивості. Мило, його склад, мийна дія мила
Жири. Вуглеводи. Глюкоза
Опрацювати параграф 32
Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів
Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза.
Хімічні властивості вуглеводів. Якісні реакції на глюкозу та крохмаль.
Переглянути відео: "Вуглеводи. Глюкоза та сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі"
Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль
Застосування вуглеводнів, їхня біологічна роль. Загальна схема виробництва цукру.
Амінооцтова кислота як представник амінокислот, будова молекули та фізичні властивості.
Амфотерні властивості амінокислот, утворення поліпептидів.
Узагальнення знань з теми “Оксигеновмісні органічні сполуки”
Поняття про амінокислоти
Білки. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків
Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів
Демонстраційна практична робота: “Виявлення органічних сполук у харчових продуктах”
Різноманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення
Узагальнення знань з теми “Нітрогеновмісні органічні сполуки”
Узагальнення знань з теми “Початкові поняття про органічні сполуки”
Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення
Хімічна наука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки
Основи здоров'я
Репродуктивне здоров'я молоді
Уважно прочитати матеріал параграфів 23, 24
Здоров’я молоді в Україні. ВІЛ, СНІД, ІНСШ: шляхи передачі й методи захисту.
Оформити
Практичну роботу №3
«Вплив чинників ризику на репродуктивне здоров’я»
Англійська мова
Повторення вивченого матеріалу: природа і погода
Вправа 4, 5, ст 162-163
Опрацювати ст. 178-179 і виконати завдання
Англомовні країни. Опрацювати ст. 182-186
Вправа 1, 2, ст. 182, вправа 5, ст 185, вправа 6, ст. 186
Правознавство
1.Прийняття на роботу неповнолітніх
2. Працевлаштування неповнолітніх
Історія України
1.Особливості соціально-економічного розвитку
2.політизація та радикалізація українського національного руху.
Всесвітня історія
1.Міжнародні відносини наприкінці 19 ст
2.міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку 19 ст.
Географія
Прочитати
Харчова промисловість, особливості технологій та чинники розміщення.
Виробництво харчових продуктів в Закарпатті
Повторити вивчений матеріал з теми
Українська мова
Розділові знаки у безсполучниковому реченні ( всі)Д/з: скласти діалог - обговорення на тему: сучасна мода, культура, або іншу тему за вибором
Українська література
Т.Шевченко «Катерина»,
»Наймичка»,
твір-характеристика персонажа поем «Катерина»,
»Наймичка»
(можна порівняти 2жіночі долі)
Зарубіжна література
Увага! Увага!
Коронавірусна інфекція така ж як і інші гострі респіраторні вірусні інфекції, передається повітряно-краплинним або контактним шляхами.
Ознаками коронавірусної інфекції є: висока температура, сухий кашель, болі за грудиною, задишка. І головне – чи контактували ви із хворими на цю інфекцію або приїхали із регіону, де зафіксовано випадки COVID-2019.
Тож важливо дотримуватися простих правил, не панікувати та мислити критично і не поширювати неправдивої та не перевіреної інформації.
Будьте уважні до свого здоров’я та здоров’я своїх близьких!
Зрозуміло, що на період тимчасового призупинення навчального процесу відмінено (ЗАБОРОНЕНО!!!) проведення навчальних, культурних, спортивних та інших масових заходів!
Шановні освітяни, учні та батьки бережіть здоров’я, дотримуйтеся порад лікарів!
При перших симптомах захворювання звертайтеся до лікаря!
Кiлькiсть переглядiв: 1826